دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاشیه بازی استقلال و آلومینیوم| اعتراض تند حسینی به داور و واکنش های عجیب مرادمند بعد از اخراج

حاشیه بازی استقلال و آلومینیوم| اعتراض تند حسینی به داور و واکنش های عجیب مرادمند بعد از اخراج
محمدحسین مرادمند با دریافت ۲ کارت زرد از داور مسابقه کارت زرد گرفت و اخراج شد.
کد خبر : 875514

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در اوایل نیمه دوم بازی، در هنگام توقف بازی توسط داور مسابقه، آرمین سهرابیان توپ را با دست هدایت کرد. این اتفاق باعث اعتراض کادر فنی شد و مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم به شدت نسبت به این اتفاق عصبی بود.

*هنگامی که بلانکو قرار بود به زمین مسابقه بیاید، به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شد. او در اواسط نیمه دوم به جای آرمان رمضانی وارد زمین مسابقه آمد و مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

*جواد نکونام کنار خط بازی، هیجان زیادی داشت. او همچنین به برخی از تصمیمات داوری در جریان بازی معترض بود.

*در دقیقه ۷۰ مسابقه، مهدی مهدی‌پور پس از برخورد‌هایی که شکل گرفت، احساس مصدومیت کرد. این اتفاق باعث شد تا تیم پزشکی با برانکارد به زمین مسابقه بیاید و به مداوای او بپردازد. او در ادامه قادر به ادامه بازی نبود و جای خود را به امید حامدی‌فر داد.

*در اواخر نیمه دوم بازی، جواد نکونام سرمربی آبی‌ها به شکل ایسلندی تشویق شد.

*در دقیقه ۷۹ بازی، محمدحسین مرادمند یک درگیری قابل توجه با مرتضی تبریزی داشت که این درگیری باعث شد تمام بازیکنان درون زمین با یکدیگر درگیری شوند و دعوا‌های متعددی شکل بگیرد. مرادمند به خاطر این صحنه از داور کارت زرد دریافت کرد و چند دقیقه بعد به علت یک خطای دیگر از داور کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. او بعد از گرفتن کارت قرمز حاضر نمی شد از زمین خارج شود که در نهایت با وساطت هم تیمی هایش از بازی خارج شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته